Satin..

Ja, jag var på Satin i fredags! Trots mina fördomar om det stället...

Kvällen började hemma hos Emelie, där även hennes syster Lotta och Therese fanns på plats för att börja kvällens fest! :P Det var mycket trevligt, vi satt ch pratade massa, drack lite och tog lite picture som alltid! ;)
Väl utanför Satin mötte vi Sandra D och hennes kille Ronnie! ;ycket roliga och människor :) Det var kul :D
Vi gick in gratis eftersom  Emelie fixat flyers..

Där inne träffade jag halva högstadie klassen kändes de som :D Har inte träffat dessa människor sedan 3 år tillbaka så det var mycket roligt! =)
 Jag och Ems körde dance on högtalarna , haha.. 
Vid halv två gick vi till Mc donalds. Där inne var det bråk, en ruta krashades och  en vakt och en killa började bråka
 :( Läskigt sånt där...
När vi gick hem träffa vi först på en Nora kille! Haha.. Blev ståendes där ett tag. I nästa hörn kom dt fram en annna kille, svart med rastaflätor. Det visades vara Emelies granne! :P Han bodde ii huset bredvid typ..
När vi väl kom in visste jag att vi var tvugna att vara tysta eftersom Lotta sov.. Vi som var halv fulla, trötta fick världens skratt anfall åt ingenting! ;D Haha..

Kom i säng vid 03.00. Låg och pratade till i 40 minuter tror jag innan vi somnade.
 När jag somnat väcktes jag av Emelies ben, som kom krälandes över mig. Hehe..
Vaknade halv 8 av vätskebrist! Drack massa vatten, sen började vi prata om gårdagen/ kvällen igen. Säkert i 30 minuter. Somnade om och gick upp sen kl. 10.00! Pigg? Inte direkt! ;P

Lördagen förblev en slapp dag! Gick runt i min svarta mysdress och nya sjal hela dagen.
 Gjorde i stort sett ingenting. Var ute på promenad iofs. Men sen blev det myskvällfraför tvn. =)

Idag skulle jag , syrran och Sandra ta en promenad. När vi kommit en bit var fötterna redan dyngsura.. :S  Det blev ingen långpromenad precis som vi tänkt, istället gick vi hem till henne och blev kvar där en timme :) Alltid lika trevligt!♥
Vi satt och kikade på RESOR!! Hittade såå många ställen vi vill åka till! Speciellt ett resmål till Barcelona och även ett till Rhodos Stad!! :D I sommar ska jag åka iväg med tjejerna =)  Längtar!!!

Klockan 17.00 kom Johan hit o jag klippte honom. Han blev snygg!

Innan de fick jag mina naglar fixade av min syster! Hon la på gele´förstärkning :) Hennes kurs slutar nu i veckan och då är hon utbildad Nagelterapeut! Kanske den yngsta i landet?? :)

Nu har jag tagiit ett varmt bad och åter fått igen värmen i kroppen! Hatar detta kalla äckliga väder just nu...

Men snart är Våren här och SOMMAREN!!!!

Ska kolla på tv och mysa med mamma o Diana nu♥













































// Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandraa

vilka snyggingar! :)

2009-01-25 @ 20:54:07
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0