Omoget - I know

Ibland är det tillåtet att vara omogen! Haha jag hade ett litet bråk med min kära SYSTER idag.. Det var hon som började och att bråka med mig ska man alltid ångra. Och som alltid så ångrade hon de! Haha.. Jag tog fram senapen i slutet av vårat krig och sprutade ner hela henne!! Haha.. Hon gav sig iaf , jag har mina knep ;) Men som jag fick höra så jag vet att det är omoget, jävligt barnsligt men jag hade kul för stunden! ;P HAHA.. Men jag och Diana har alltid kul och jag vet att hon ä¨lskar mig lika mycket som jag älskar henne! ♥




Idag har jag legat i sängen hela dagen.. Riktigt drygt .. :S Har ont i hela kroppen och känner av förkylningen.. Att det aldrig vill släppa! Förstår inte? Jag tänker inte äta nån jävla antibiotika som doktorn säger hela tiden..
Får se vad dom säger imorrn, hoppas det inte är läkarstudenten som jag hade sist :§ Känns så pinsamt att slänga av sig kläderna framför en snygg läkare, åhh! Vill hellre att de är en gammal gubbe isf :P Aja. f¨år se hur det går..

Skulle kollat på Viktor och hans band iidag, dom skulle spela på ett ställe i Örebro, men min kropp säger ifrån. Som sagt, idag har det inte funnits mycket ork.
Hoppas på en bättre dag imorrn :)


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0