Mamma Mia

Väckarklockan ringde imorse klockan 7.00. Kom upp 15 minuter senare. Var sjukt trött! Sovit dåligt och oroligt inatt.. Det är jobbigt när man inte känner sig utvilad. Jag Känner att jag håller på att bli sjuk :/ Har ont i hela kroppen.. Hoppas det har gått över tills imorrn :)
Klockan 9.00 var jag  jag på möte i nästan en timme. Efter  det så var det ytterliggare några möten och efter 2 timmar så var jag och Carro  och hennes pappa hungriga:P Vi gick till Mc donalds. Gott men onyttigt!
Sen åkte vi hem. Jag slocknade direkt, var så himla trött.. Efter middagen lag jag mig och kollade på MAMMA MIA! Kan se den hur många gånger som helst!♥ Sky är bara för snygg! ;) Specciellt när han sjunger "Lay all your love on me" ! :D Riktig heting! ;)

Det har varit folk här och firat mig o syrrans födelsedag i efterskott! Fick en jätte fin "lykta" med ljus :) Passar perfekt till mitt rum, älskar ljus =)

Powerwalks har det blivit idag också, blåste nästa bort när jag var ute, haha.. :P Riktigt storm därute, tur man är inomhus nu!
Ska sova snart! Godnatt på er alla! :)
// Sandra


 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tell me, hur många gånger har du sett mamma mia? ;D

2009-01-13 @ 17:56:14
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mååånga vill jag lova!! :D <3

2009-01-13 @ 19:50:27
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0