I Love Shoes

Diana och jag åkte till Stockholm på Torsdagsmorgonen. Lindbergs buss, billigt och bra! Jag sov nästan hela vägen upp, vaknade till vid kl. 10.00, då var det en halv timme kvar tills vi skulle vara framme. Det var skönt, hade inte sovit många timmar alls den natten. Så det var bra med lite extra sömn, visste att vi hade en lång dag framför oss! ;)




Vi ägnade hela dagen i den vackra Staden Stockholm. Trivs så otroligt bra där! Om jag hade flyttat dit i somras som var planerat, undra hhur mitt liv sett ut då? Skulle vara kul att veta! Men samtidigt, jag kan flyttta dit om några år.
Stockholm finns ju alltid kvar.  :)

Som sagt, vi gick och shoppade hela dagen, Vid lunchtid gick vi till Kungshallen, som ligger vid Hötorget. Vårat standard ställe att äta på. Det finns mycket att välja på 0och det brukar för det mesta vara väldigt gott.
Jag t0og en kycklingfile med pommes och någon sås av nåt slag. Jätte gott! :)

Jag hittade många fynd som jag köpte, kunde ha köpt lika mycket till men det ville inte mitt bankkonto just nu :P :/ Jag köpte ialla fall 5 par skor(det bästa av allt), Får aldrig nog av skor! ♥
Mitt bästa köp!



Köpte ett par svarta pumps, ett par gråa pumps, gladiatorsandaler, vita tygskor och ett par andra rem sandaler. Hör på de här: På torsdags morgonen när jag skulle prova dom remsandalerna inser jag att jag fått med mig TVÅ HÖGERSKOR!!!! KUL! Det är så typiskt mig, jag blir så förbannad på mig själv :( Jag minns att Diana sa; Sandra, ska du inte testa båda skorna samtidigt. Om juag hade gjort det hade jag inte fått me mig bara högerfötter. Drygt!
 Ingen som ska till Stockholm ?

Klädmässigt köpte jag: 4 st tröjor, en klänning, ett par chinos, underkläder, hårband, smycken och smink.

När klockan var 18.00 och bussen  skulle gå hem var jag helt slut. Mina armar var som spaghetti, hade nästan blåsor i händerna efter att ha släpat på  en tung väska och flera påsar.
Slocknade påengång...

En riktigt trevlig resa med Syrran! :D Är jätte nöjd med alla fynd jag hittat! =)

Här är en bild på henne, släpandes på massa påsar :P



Nu ska jag äta nåt, är lite bakis ifrån gårdagen som höll till på Satin! KOmmer mer om det sen! :)




Kommentarer
Postat av: Sassy

fina systrar! hoppas ni hade det bra i sthlm :)

2009-01-24 @ 20:31:20
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0