Bästa Födelsedagen! :D

Fredagen började med sång och uppvaktande av mammi! ♥ :) Öppnade alla paket och myste hemma  innan vi fortsatte med en promenad ner på stan för att göra första besöket på systembolaget. Haha.. Det gick bra, kändes ganska konstigt att gå ut med en påse i handen och att de är lagligt"! ;) Fick även gratulationer där inne ifrån en i kassan eftersom hon så snyggt studerade mitt körkort noga innan hon såg att det var min födelsedag! =)

Senare kom vännerna hit på förfest. Det var Sara, Moa, Anna, Therese, Emelie och Carro. Tårta och godsaker bjöds det på! Tyvärr inte så bra blandning med alkohol och tårta, hehe.. Men vihade trevligt iallafall! Sen bar de iväg till Klaras på kvällen. Där väntade Sandra A, Sherko med vän, Sandra Ö, Robin och Sara. Vi var ett helt gäng :D
Väl inne på Klaras blev det ganska mycket dricka, men ja vadå man firar ju bara 20 år en gång i livet! ;)
Det var en riktigt kul kväll!! Det slutade som vanligt på Mc donalds efteråt, hehe..

Bästa födelsedag man kunnat ha! TACK alla mina Vänner! ♥

Lördagen började me en huvudvärkstablett och en powerwalk.. Segt i början men oj så skönt när man var hemma! :P
Dagen gick ganska snabbt, vet inte riktigt vad jag gjorde.. Jag hade lovat Jossie och Ida(som jag inte träffat på hundra år) en utgång, men var tyväärr tvungen att tacka nej! Min kropp orkade inte, lördagskvällen fick bli en FilmMyskväll! :)

Idag började jag också dagenmed en powerwalk.. Skööönt!  :)
Sen har jag slingat håret, ätit tårta gått en powewalk igen och nu är jag nyss uppstigen från ett varmt låångt bad! ;)
Sköönt var det!

Imorrn ska jag träffa Carro igen! Vi träffas nästan varje dag nu och mer kommer det bli! :P :D
Möte, möte, möte! Trodde inte att det skulle vara såhär mycket jobb... Men det går åt rätt håll! =)

Nu ska jag snart slå igen datan och släcka lampan och sova! :)
Vi hörs snart igen!


// Sandra 20 år! :P


  

  


Kommentarer
Postat av: Sandra

kul att er födelsedag blev så bra och att vi ses snart igen! lycka till med allt!

kram

2009-01-11 @ 22:41:30
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0