14år again

Idag har jag :

  • Gått en långpromenad ute i det fina vädret! =)
  • Städat!
  • Fixat min utväxt. ;)
  • Kollat på Mamma Mia IGEN! :D
  • Pratat med vänner.
  • Och jobbat!

Tänker tillbaka på allt roligt som har hänt hittills i mitt ! Speciellt dom där åren när man precis fyllde 14 och man tyckte att man var jätte stor ;) Haha.. Kan prata hur länge som helst om allt man hittat på. Allt roligt, alla bus och hyss och allt knäppt man gjorde.. Alllt var så lätt när man var liten, om jag fick välja så skulle jag vilja vara kvar i den åldern  ;D


Kommentarer
Postat av: diana

Håller helt och hållet med dig, men vi är ju twins så det är väl inte så konstigt :D Älskade den tiden!!! Haha

2009-01-15 @ 22:22:04
URL: http://dianatwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0