Vem vill du pussa på Alla Hjärtans Dag?

Dagens fråga: Vem vill du pussa på Alla Hjärtans Dag?

Morgonen började på Sjukhuset för mig. Jag vaknade vid 7.00 med utslag på hela bröstet, halsen och i ansiktet. Det kliade mer och mer..Var tvungen att åka iväg till läkaren.
Väl hos doktorn så kunde dom konstatera någon slags allergi mot pencelinet. Jag är alltså tvungen att avsluta min kur.

Det har varit otroligt fint väder idag. :D Jag och Diana har åkt skidor =)



Har träffat Anders och klippt hans hockeyfrilla! ;)
Pratade även gamla minnen :D
Bakade även rulltårta idag som det bjöds på!


Har gosat med tre jätte söta hästar i pappas stall!



Har precis tittat klart på Shear genius och Andra Evenyn :D
Ska snart gå och sova.. Var uppe jätte tidigt imorse.

Imorrn åker  vi hem. Vill INTE!
Men de ska bli kul att träffa mammi och vännerna :)



Vad är det som händer? Förstår verkligen ingenting....

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch, det där med utslagen lät verkligen inte kul! :/ ska du få någon annan medicin istället då, eller vad kommer hända nu? :S





svar på dagens fråga:

jag har ingen jag vill pussa... så det får nog bli en vänskaplig puss till alla vänner! och sen kan jag väl tänka mig typ... johnny depp, jude law, håkan hellström, och en kindpuss till lars winnerbäck... typ!



vad är Ditt svar på din fråga? ;*

2009-02-10 @ 22:24:40
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0