Måndag

Idag var det Dianas och min tur att laga middagen! Pappas sambo åkte till Sthlm på ett möte idag och eftersom hon alltid står för matlagningen så blev det våran tur idag :P Vi fixade Nudlar och Wokgrönsaker med kyckling och räkor. Så gott! :) Älskar Nudels =) Pappa var mäktad förvånad över den goda maten :)
DIana och jag är inte jätte duktiga än på att laga mat, men baka det är vi bra på! Ska faktiskt baka imorrn, de hanns inte med idag!

Temperaturen utomhus har sjunkit till 5 minus och man kan äntligen vara ute, utan att få köldskador i ansiktet och förfrysa fötterna! På förmiddagen hade vi storm men nu på eftermiddagen var allt lugnt.




Det är sjukt mycket snö här!



Imorrn ska jag åka skidor och skoter (om de nu inte är så kallt igen eller snöstorm.
På onsdag åker vi hem. Tiden går så fort. Men det har varit otroligt lugnt och skönt att komma bort ett tag!

Saknar mina vänner!



Sandra

Kommentarer
Postat av: Johanna

wow, sjukt mycket snö!

men här hemma i örebro, så är det i alla fall 2 decimeter, kanske mer på sina ställen. i nora brukar det ju vara mer än i örebro! :]



vad tar du för pris för en klippning sandra? ;D

2009-02-09 @ 21:41:05
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: sandra

åh vad mysigt ni verkar ha det!

hoppas vi ses snart!

kram/sandra

2009-02-10 @ 12:30:44
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0