Älskar Norrland

Hallå på er!
Sitter och tittar ut genom fönstret och det är bara SNÖ ute! Det är hel vitt överallt, Det har varit Snöstorm sen igår kväll, nästan 2 dm har kommit. Det är tur man kan vara inne, tycker det är rätt mysigt faktiskt :) Det har varit 17 minus ute idag, kan knappt andas. Haha.. Var ute en sväng med Wilma förut, jag kan lova att jag var helt slut efter den promenaden. Man klär på sig kläder som  väger flera kilo känns de som :P Pappa har varit ute hela dagen och plogat vägar.
Vi åkte iväg till min brors grav förut och tände ljus. Det var fint! Många minnen och känslor väcks...

Väntar på att Ida ska komma hit. Vi ska ha myskväll och titta på Melodifestivalen! Ska bli kul att träffa henne, har inte träffats sen i somras :)

Hittar ingen groda som kan bli min Prins!

Sandra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Otroligt fin bild på dig Sandra! :)

2009-02-07 @ 19:56:39
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0