Blonds have more fun

Är precis inkommen ifrån en långpromenad i vårsolen! ♥ Träffade Sarah, vi pratade om allt mellan himmel och jord. Fast mest om gamla goda stunder, som tex. mina äventyr på Grenadjärstaden! ; ) Och våra bilturer... Hehe.. Allt var galet!!
Detta kan pratas om hur länge som helst :P :D  Haha!

Jag älskar att våren är pågång! Man blir så mycket piggare och man vill vara ute hela tiden. Ska bli skönt att slippa ha tjocka vinterjackor på sig. :)

Igår var alla vännerna ute och roade sig på olika uteställen. Själv satt jag inne som en pensionär, kikade på lets dance och var trött redan vid tio .. :P Det kommer ta på krafterna att vara egen företagare! Men detta ska bli sjukt roligt att göra =)
Imorrn ska jag, Carro, och hennes kille vara på salongen hela dagen och ställa iordning. Vi ska även till IKEA! *wie* :)

Pratade med Emelie häromdagen, och la ett av hennes citat på minne! "Snåla självälskare som inte vet hur man fiskar".. Hahaha! Det stämmer in... Hon ville även att vi skulle sticka tiil Sthlm. De hade jag mer än gärna gjort om jag kunnat! Vi hade bästa weekend i somras i Stockholm! Det blir de fler av i vår och sommar :)




Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha ja det var trevligt :)

2009-02-28 @ 14:02:37
Postat av: emelie johansson

aw älskar er sötisar!

2009-02-28 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0