Nycklar!

Idag har vi fått våra nycklar till Salongen! Det var inte bara en nyckel att hålla reda på! :O Haha.. Men jag är inte så slarvig av mig, problemet är väl bara hur Carro ska hålla reda på dom?! ;P hehe..
Det känns otroligt! Jätte konstig känsla att äga en alldeles EGEN SALONG! 



Dagen har ägnats en hel del på stan.. Vi har köpt in lite saker¨, kikat lite ii affärer, gjort reklam för vårat företag.
Vi kom även fram till (under tiden på stan) att jag och Carro inte har samma kill smak! ;) Haha!
Men smaken är som baken, tur är väl de!
Det var en rolig runda med min vän!

Sitter i sängen nu, ska slå igen både datan och mina ögon i vilket ögonblick som helst!
Good night!




Is this Love?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0