Nu drar jag till Fjälls!

Nu drar jag till fjällen och Pappa en vecka! :)

Ska bli underbart att få träffa pappi,har inte varit där sen i somras =)

Ska även få träffa min favorit vovve Wilma! ♥



Måste kila nu och packa klart! Åker med tåget från Örebro kl. 21.30 och är framme imorrn kl.07.00 i Östersund, där pappa kommer stå och vänta på oss!

Jag hoppas vi får trevligt resesällskap, det skadar aldrig! :D Men vi får väl dom där gamla pensionärsplatserna som vi alltid får ;)


Ägnar just nu en tanke speciellt ttill en kompis som går igenom jobbiga saker just nu. Tänker på dig! Det kommer lösa sig med allt!!
Och även till Sandra som åker till Manchester imorrn, hoppas inte att flyget blir inställt!

Ha de bra alla hemma så ses vi om en vecka! =)

Puss Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0