Klaras!

Igår började kvällen hemma hos Sandra där vi kikade på Melodifestivalen. Molly och Emd vad mina favoriter denna Lördag! :) Vi korkade upp med alkohol och började lite smått. När vi kom till Klaras var vi lite rädda för att Sandra inte skulle komma in pga åldersgränsen, men som vanligt var det inga problems! Det var bara att gå in!! :D

Plötsligt kom en tjej (djuraktivist eller vad jag ska kalla de) .
 Hon ställde sig framför mig och sa: HUR många KATTER är de i din päls då? ( Jag hade på mig min päls jacka)
Jag tittade på min jacka och svarade: JA, de är kanske 30 stycken eller nåt! ?
Har du dödat katterna själv sa hon. Nej svarade jag, de är Sandras gamla katter Sigge och Siggan!
Så började hon fråga ut mig om jag skulle kunna döda djur och allt möjligt. Hahhaaha...



Jag tycker synd om folk som har så lite att göra så dom måste bry sig om andra. Jag sa även att  om min jacka skulle vara äkta päls(vilket den inte är) så skulle jag bära den iallafall, de är väl upp till var och en!
Så himla töntigt.....! Jag fick många blcikar den kvällen, "om blickar ändå kunde döda",  kändes de som. Haha!

Jag och tjejerna ägde dansgolvet igår ;D Jag, Sandra, Diana, Sara =) 
Har inte dansat så mycket på länge, kvällen var grym!       Thanks for tonight! ;)



Idag vaknade jag vid
halv tolv. Usch så sent, har varit ute på promenad och precis ätit lite mat!
 Känner mig fortfarande lite seg.. Ska ta en promenad snart igen.

Ikväll blir det myskväll med familjen, jag ska ta ettt varmt bad, göra en ansiktsmask, och ta hand om mig själv :)
Det är de söndagar är till för..

Hoppas alla har haft en lika Underbar helg som jag!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0