Home again!

Nu sitter jag på mitt rum igen och allt är sig likt! Inga större förändringar är skedda..
Kom till Örebro med tåget imorse kl. 7.00. Tåget var försenat med 1 h och 10 min.. Det var en jobbig resa, jag kunde inte sova nånting inatt nästan. Men nu är jag hemma iaf ! :P

Saknar faktiskt Pappa och Wilma♥
Känns konstigt att inte veta när man kan åka dit igen nu när man ska bli egen företagare! Snart börjar allvaret, men det ska bli kul! :D Carro och jag har fotat oss idag och skrivit en annons. Det kommer bli jätte bra!

På lördag är det Alla Hjärtans Dag! Man vet att alla sitter hemma och myser med sina pojkvänner. Eftersom jag då inte har någon att mysa med har jag och Sandra planning att äta på grekisk restaurang och sedan mysa framför tvn, äta gele´hjärtan och se på melodifestivalen! Ska bli mysigt =)



Carro och jag. :)


Ha en trevlig torsdag kväll!
Sandra




Kommentarer
Postat av: Johanna

jättefin bild på er! :)



när kommer ni igång med allt "ordentligt"? :D

2009-02-12 @ 21:17:01
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0