Eget företag!

Nu är nästan allt som sagt klart!

Jag kan äntligen börja prata om DET! Har inte velat gå ut med något innan allt var klart, men nu är det ingenting som ska kunna koomma emellan!

Jag och min vän Caroline har startat ett HB och äger nu Salong 2Klippare som ligger på Änggatan i Örebro! :D

Jätte fin, ganska nyrenoverad salong! :) Det kommer in bilder senare,När vi kört igång!

Vi öppnar den 3 mars kl. 10.00!



Det har varit sjukt mycket jobb, pappersjobb pratar jag då om! Vi har hållt på med detta sen i december och är klara i stort sett nu.  Vi hade inte varit halvvägs om vi inte haft Carros papps som har hjälpt oss med det mesta! Guld värt! ♥Vi har haft många motgångar, men det var bara att fortsätta och inte se neråt!
Många tycker att vi gör fel, men dom flesta tycker att det är en kanon idé!

Jag själv tycker att det ska bli huuur kul som helst! :D Äntligen ska jag få jobba med det jag vill!!

Välkomna till Salong 2Klippare fr.o.m. 3/3!

Sandra och Caroline

Kommentarer
Postat av: Johanna

Berätta, kommer det vara någon special på öppningsdagen? ;)



Säg till om ni vill ha lite foton tagna, jag och min kära kamera kan nog fixa något! Vore kul :)



Lycka till med allt Sandra :D

2009-02-16 @ 21:35:46
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Diana

Ni är bäst!!

2009-02-17 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0