Alla Hjärtans Dag! <3

Idag är det  Alla Hjärtans Dag!

En dag som många älskar att fira, men också en dag som  är vilken dag som helst. Har faktiskt inte så stor nytta av denna dag. Ioförsig så har jag blivit firad av mina föräldrar :) Det uppskattas!  :D
Men tyvärr ingen Darling att fira och mysa med. Får lite små panik när man vet att folk sitter hemma och har hur mysigt som helst me sina kära! De här med singel livet är ingen höjdare när dessa dagar råder..  :S

Jag vill också ha presenter och en oförglömlig dag! ; )



Kärlek är väl de mest svåra som finns när man blir äldre. När man var liten var allt så enkelt! Minns när man frågade "Chans" på den där söta killen i parallelklassen, eller skrev lappar och lag in i killens skåp! Haha.. Ja, enkelt var de =)
Nu är det helt andra banor..

Finns det nåt mer romantiskt än choklad, rosor och en middag med sin Älskling?


Jag ska iallafalll fira min Alla Hjärtans Dag med min vän Sandra! Hon är dock inte singel, men hennes Johniboy finns nere i Sri Lanka så det fanns inte möjlighet för de att ses! 
Istället  ska vi gå och äta på Grekisk restaurang. Efter det ska vi gå hem till henne och äte geléhjärtan och kika på melodifestivalen. Det ska bli mysigt!

Just nu sitter jag och lyssnar på Beyonce - Halo. Älskar låten, en annan låt som också heter Halo är den som Haley gjorde i One Three Hill. Den är också bra!  :) Nu ska jag göra nåt vettigt än att bara sitta och tycka synd om mig själv!
Och sörja över att inte ha någon pojkvän!


DU finns i mina tankar!

KÄRLEK till er ALLA! ♥

Sandra



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men eller hur, just på SÅNA där dagar. De känns otroligt överskattade de år man inte har någon pojkvän... buhu! haha :P

2009-02-15 @ 09:44:19
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0