Snön flyger i luften..

Jag har fått julkänsla nu. SNön flyger äntligen lite i luften :)

Nu sitter jag och får mitt hår tonat , ska bli skönt, mitt hår har varit katastrof på senaste tiden. Jag har bestämt mig äntligen (!) för att jag ska vara blond et tag, inte superblond utan med guldig. Jag har alltid varit nästan åt de gråa /silver hållet. Men i somras gjorde jag ett misstag och blev mörk.. Jag ångrade mig ganska snabbt och började bleka igen. En gång blond, alltid blond! Jag tror på de! haha.
Ikväll ska vi  och tjejerna ut på Strömpis, vi ska Sandra som fyller 20 snart och Therese som fyllt 20 nyss =) Det kommer bli en toppen kväll! :D

Btw, igår avgjordes vem som blev Idol 09, Erik Grönwall! Jag gillade vinnar låten jätte mycket, båda var värda en första plats men som sagt nån måste ju vinna. Stackars hans tjej som skämde ut sig bara, hon ville gå av scenen när hon väl kommit upp på den. Hemskt att se!


Födelsedags barnen Sandra och Therese! :)



Haha, det går inte att  misslyckas en kväll med mina tjejer..

Puss Sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0