Julafton imorgon! :)

Idag är det alltså den 23 december, helt galet! Vad snabbt detta år har gått?! Imorrn är det JULAFTON! Mysigt!
Jag saknar pappa så himla mycket.. Han kommer inte till oss i år, det är för långt att åka. :( Så i år är det endast jag , min syster och min mamma som firar :) Men det är inga fel de heller!♥ Får inte glömma lilla Bellla heller. :P Hon ska nog vara utklädd till tomte ( om vi får bestämma)!
Idag jobbade vi halv dag  på jobbet, trodde ja skulle komma ifrån halv tre men klockan blev 4! Gaah.. Men men nu är jag hemma, har slagit in den absolut sista julklappen =). Känns jätte bra :)
Tog precis kort på våran julgran ;) Vad tycks?


Undra vad som befinner sig i alla dessa paket? ;D


Här är jag , en flum bild! Haha..

Nu ska jag sätta mig i soffan och äta juleskum och vänta på att det ska bli Julafton!
 Jag ska NJUTA av fyra dagars LEDIGHET!

God Jul Allihopa!

Puss o Kram
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0