Fjärde Advent! <3

Söndag och fjärde Advent! Vad tiden går snabbt. Om TRE dagar är de julafton :)
Då alla små barn inte kan sova när de vet att de ska få julklappar nästa dag, och kanske en tomte kommer?! Jag är precis som dom, förutom att jag tror på tomten då ;) Haha.. Julen är så mysig! ♥
Det är en tid när man ska umgås med sina nära och  kära. Tyvärr kmmer jag inte träffa pappa i jul :( Men jag ska försöka att hinna med honom snart! Lovar daddy! (om du läser detta) :)
Idag har jag bakat Äppel muffins, sen bjudit över Appel på fika :D
Vi hade lite tjejsnack innan klockan sprang ibäg och hon skulle iväg på julkonsert där hennes syster Emelie skullle uppträda!  Vilken röst!
Efter det så pyntade vi , eller mest mamma granen! Och jag åkte iväg och köpte dom sista julklapparna, SKÖNT!
Nu ska jag bara slå in dom så är allt fixat. Tre arbetsdagar väntar även denna veckan , sen ska jag fira jul och lite ledighet. Iaf fram tills måndag.. Jag får fyra hela lediga dagar, det har jag inte haft sen i somras, efterlängtat!!

Bella ska vara tomte i år! 

=)

 Puss o Kram
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0