13 december, Lucia! =)

Idag är det LUCIA! Så himla mysigt och fint att titta på. Jag tänker tillbaka för tre år sedan, när jag gick Lucia i Nora och var en av kandidaterna =)  Saknar det! Nu hinner jag inte med sånt, med det gläder mig att få se allihopa fina lucia tärnor :)

Igår var vi på Strömpis och firade Sandra och Therese. Det var över fullt på dansgolven, i barerna , överallt! Men jag gillar det  :) Sen får det inte vara för mycket, men de var alldeles lagom igår. Så himla kul att alla tjejerna (några saknades) var samlade på en o samma krog ;)
Det var en grym kväll igår, Tacckk alla !! :)

Ett sista ord : "Hey, jag beställer champagne bord för min lön, MEN jag har fortfarande samma skjorta på mig varje helg , VARJE månad" . Inte ens värda mina blickar!




 

Puss på er allihopa!
Trevlig kväll!
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0