We are the new Backyard Babies ;)

Har suttit klistrat på våran baksida sen i lördags morgon. Jag bara Älsar solen! =)

Har haft besök av Sandra både idag och igår! Vi har planerat lite inför Stockholm :D Och även lite utomlandsresor ;)

Vill bara åka iväg till något varmt land och bara vara!

Igår var vi på fest i Nora. Det var avskedsfest för Sarah eftersom hon flyttar till Göteborg imorrn :S Kommer sakna henne!Mest våra skrattanfall som vi alltid får när vi är med varandra ♥
Det var inte så jätte kul där, men jag gick dit enbart för hennes skull =)

Påväg dit gjorde jag och syrran sånt so vi gjorde för några år sedan... Pallade frukter! Hahah.
Vi har ett sställe där vi alltid pallade päron på, hehe. Så Diana pallade( efterom jag är en fegis och inte vågar sånt).
På stan satt ett gäng killar som skrek päronbrudar efter oss ;) En rolig kväll igår iallafall!
Man kan ha kul även när man är nykter!!

Nu måste jag kila..




Gonna miss you!


Sandra

Kommentarer
Postat av: Sarah

Naw kommer sakna er med! <3

2009-08-23 @ 19:02:00
Postat av: Sandra

Vi har gjort så mycket galet!! ;D :D haha.. <3

2009-08-23 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0