Jag är fin i kanten!



Kvällen började med förfest hemma hos Johanna! Där dracks det och pratades tjej snack innan Fredrik kom över för en stund :)


Innan vi skulle iväg till krogen beställde Emelie en taxi, eftersom gud bestämt att det skulle regna just igårkväll. Taxin kom- och vi gick. Vi smet ut på bakgården och struntade i våran beställda taxi, (de är inte första gången)! Aja baja! Fredrik skjutsade oss..

Det var inte så jätte mycket folk på Frimis till en början men det kom efter ett tag! Som vanligt såg man en massa människor vänner och bekanta :)
Jag gick ganska tidigt, Sherko kom o mötte mig! Gulligt :)



"Vi är lite för fina i kanten!"
Några brudar på frimis störde sig något på oss. De tyckte vi var för fina. Jag förstår dem, de hade jag också sagt om jag hade äckliga dredds och såg ut som dom! HAH!


Idag har Sherko varit här. Vi har tagit farväl av varandra nu..
Imorrn flyttar han till Ungern :(
Varför ska kärlek vara så komplicerat jämt? Förstår inte...


Myys!♥

Nu blir det mys me Bella och mamma :)
Imorrn är det jobb igen, jippi!

Life goes on...


Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja herregud sandra, varför måste vissa vara så hiiiimla fina i kanten?? :P hahaha jösses vad det var kul!!

Måste ses snart igen <3

2009-08-17 @ 07:43:17
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Diana

haha, sköna kommentarer ni får ^^ !! Ni är ALLTID så snygga, inte konstigt att folk stör sig liksom :D

Ooch sandra, jag vet att du gillar att sticka folk i öögonen ;)

2009-08-18 @ 19:06:51
URL: http://dianatwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0