Tillbaks på ruta 1!

Längesen jag skrev igen.. Har inte haft tid helt enkelt! Kom precis innnanför dörren hemma i Nora hos mamma.Jag har lämnat ifrån mig lägenheten som jag hade i andra hand :( Mikaela kom tillbaka idag så nu är den hennes igen.. Så tråkigt alltså!
Inte nog med det så är det bara TVÅ veckor kvar till Sherko flyttar.. Känner mig splittrad just nu. Att ta farväl av någon är bland de jobbigaste som finns. Det är de jag kommer att vara tvungen attt göra. :( Det kommer bli tungt, det är verkligen inget jag ser fram emot. Nu har jag ioförsig vetat om de ett tag, så jag är ändå förberedd´.
Men de är jobbigt! 
Någon man träffat varje dag hela sommaren ska man nu träffa två gånger per år kanske..








Sandra

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer sakna lägenheten så sjukt mycket! Den var så himla mysig!

Åh vad jag tycker synd om er båda två, sånt där med avsked är verkligen ingen hit :(



<3

2009-08-06 @ 08:08:31
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0