Söndag!

Den här helgen har gått extremt fort. Man hinner knappt blunda så är det måndag och jobbdags igen! Både bra och dåligt ;) Jag har faktiskt inte festat något i helgen. Jätte skönt! Jag var lagom seg i fredags efter personalfesten vi körde i Onsdags.  Har gått på markanden både igår och idag, för ingen har väl missat att det var Noramarken i helgen ;) Jag har ätit massa marknads noughat, handlat lite små saker osv. Tråkigt bara att det är så kallt redan. Man känner verkligen att hösten är här!

Jag var helt svartklädd. Det är inte vanligt att jag bara har svarta kläder. Sherko fråga om jag skulle på begravning..

         

 

Twinsisters! ♥

Puss
Sandra


Kommentarer
Postat av: sandra

Beautiful darling

2009-09-01 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0