Personalfest med Älvstorp!

I onsdags körde vi personalfest på Älsvtorp. jag fick äran att också delta eftersom jag jobbar där tidigare. =)
Det var den yngre skaran av personalen som skulle visa vad de gick för. Och det gjorde dem.. Haha! :D


Först kom alla och hämtade upp vid på jobbet, jag var helt slut efter dagen. Så jag slängde bara på mig klänningen och sedan gick vi vidare till Efesos där vi hade bokat bord. Jättetrevligt ställe med trevlig personal :)


Efter maten gick vi vidare till Kristoffer och skulle vänta på att Strömpis skulle öppna portarna!


Där var de både pusskalas och gräddkalas!


Galen förfest.







Sjukt rolig kväll med jobbgänget!
Jag somnade runt halv fem. jag skulle jobba dagen efter.
 Kan ni gissa hur jag mådde? ;)


Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0