Måndag = Solsken!

Idag vaknade juag upp till mulet tråkigt höst väder, MEN efter nån timme kom min älskade sol fram. Då var det bara att springa ut och plocka fram kokos oljan igen. Hehe.
 Jag inväntade Sherko innnan vi begav oss ner till stranden. DIana följde med en sväng också.
´Sen kom även Emelie dit, det var kul =)
Jag och Sherko badade massa men dom andra satt och tittade på bara.
När vi kom hem vid halv sex började åskan att gå. Tur att vi hann hem!
Jag hoppas på sol imorrn igen. Får aldrig nog, nu gäller de att pressa inför jobbet som börjar på torsdag igen.






Nu ska jag kolla klart på Beck iinnan jag ska hoppa i sängen och sova!

Har fulla kroppen av äckliga myggbett efter en kväll promenad med Sarah nyss. Sverige alltså..

God natt!

Puss
Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0