Lovely summer!

Tror att jag har fått solsting eller något. Jag har nog druckit för lite vatten idag! Har varit på stranden sen halv elva och kom precis hem för en stund sen. Vatten är viktigt när det är varmt. Och jag har fått alldeles för lite i mig känner jag. Mitt huvud snurrar haha.. Jag ÄLSKAR solen, går inte att beskriva min kärlek till sommar och sol! ♥ Låter töntigt men jag har ett behov av att vara i solen när den väl är framme =)
Har badat massor idag, det var hur skönt som helst!
En bild på mig från idag:


Mina fossingar blev också fotade idag:


Jag försöker bli av med min fotfobi. Jag tycker fötter är jätte äckliga fast det var värre förr. Det har blivit lite bättre.Men det är fortfarande inte bra. Undra varför man har fotfobi. Någon annan som känner igen sig? Haha..

Nu ropar mamma att det är mat!
Hörs sen.

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0