Lördag = ledig

Jag vaknade upp till en solig lördag nyss. Det såg underbart ut och jag slängde i mig frukost, gick en sväng med Bella. Sen smörjde jag in mig i kokosolja och gick ut. Vad händer då? JO de börjar REGNA(?)!!
Det var bra att gå in igen....
Jaha vad gör man inne?


Sitter och lyssnar på musik just nu o gosar me Belli i  min famn. Hon sover så sött brevid mig varje natt =)
Hon snarkar och drömmer mer än vad jag gör verkar det som. Hon är för söt helt enkelt!

Saknar min pojkvän ♥ Satt och kollade lite flygpriser igår, vet inte bara när jag ska åka. Det är Svårt när man är egenföretagare att bara dra iväg! Hm... Får se om jag kan pricka in nå litet hål. Det känns som evigheter vi sågs, fast de bara var en vecka sen.. När dagar känns som år ungefär!



 








 

Den här söta klänningen har Diana sytt! :) Jag gillar den verkligen! Ganska avslappnat, snyggtt med enn par vita  Converse till och min vita kavaj! Det var gårdagens outfit :P


Nu väntar jag på att Sandra ska komma hem!Så får vi se vad vi ska hitta på! 

                                                                                        Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0