Hösten är här!

Klockan är 20.00 och det är redan mörkt ute! Hallå, var har sommaren tagit vägen? Det är redan höst. När jag kom til jobbet imorse var Carro snabb med att säga att hon sett gula löv på marken idag..  Sommaren har gått för snabbt, allt går för snabbt. Snart ligger de snö ute och julen är här. Oj oj..
I jul ska jag nog ta en sista minuten till något varmt ställe! Jag har redan börjat kolla runt på lite ställen. Men jag vill inte åka för långt bort eftersom jag bara kan vara borta en vecka. Vi får se vart de blir, det går ändå inte att bestämma nu. :P
Hur som helst är det ganska mysigt med mörkret. Man kommer hem efter jobbet, värmer en kopp varm choklad och kryper ner under täcket! Mysigt! Jag kommer att mysa med denna lilla fröken! Bella!
Jag har tur som har henne bredvid mig varje natt.


Bella och jag


Thinking about you.

Sandra


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag vill också utomlands!!!!

Jösses vad underbart det skulle vara :)

2009-09-01 @ 20:30:17
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0