Empty..

Ännu en dag har gått sen Sherko lämnade landet. Känns mest konstigt att inte träffa honom, eftersom vi träffat varandra varje dag hela sommaren. Nu vet jag inte när nästa gång blir?! :( Hm.. Känner ´mig förvirrad, och tom, den sista veckan har varit ganska jobbig, vilket har resulterat ett dåligt humör. Jag blev fotad imorse av min syster, haha. Jag såg inte allt för välrden ut. Har inte sovit många timmar inatt, dels för att ja tänker o tänker.. Och dels för att Bella snodde min kudde, hon vill helst ligga uppe på mig men då får hon nöja sig med kudden :P.







"varje kväll ska du titta upp mot den starkaste stjärnan,
den kommer alltid vara där,
och det kommer jag också att vara"

Jag får sjukt gulliga sms!

Nu blir det mys med mamma och Diana :)

Puss
Sandra

Kommentarer
Postat av: Bernt!!

baaaabe! du får inte vara emptyy!!! KYSSAAAAR

2009-08-19 @ 10:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0