What a night!

Påskhelgen har bjudit på tvådagars utgång!
Fredagen hölls på Njuta. Mysigt ställe, mer lougne sitta och prata och ha trevligt!
Lördagen började med massa sol hela dagen, promenader och en god påskmiddag med familjen. Det var gott och mysigt! :)
Sedan åkte jag och Sandra till Lotta´s place där det var grill/förfest.Där mötte Emelie oss.  Det var kul! Efter några timmar bar de iväg till FRIMIS.
Äntligen tillbaka till gamla frimistiderna. Frimis is the  shiiit!
Där inne var det fullt ös, toppen väder, glada miner. Allt var perfekt tills..
Jag tänker inte gå in på vad som hände.Men det blev önödigt tjafs. Rättare sagt tjejbråk. Jag blir så trött på folk som snackar skit utan att ens veta om det är sant eller inte som dom har hört. Förstår inte hur man vill/orkar lägga energi på sånt? Varför inte bara leva livet och sluta bry sig om andra. Jag lever mitt egna liv och sköter det alldeles utmärkt ! :)

Hursomhelst, det var en riktigt rolig kväll, förutom tjafset förstås. :D :)
Vi träffade många gamla bekanta ansikten, men även endel nya!
Hittade en vimmelbild sen igår från sidan 0rebroguiden.se.


Erik, jag, Sandra och Viktor

Kom i säng vid 04.00 efter att jag och Sandra ätit nudlar, surfat, pratat om kvällens innehåll.
Men vad säger man, natten är UNG!
Runt 8 imorse vakna jag av att min sängkamrat låg och kikade i Chic eller vad tidningen heter. Jag själv var helt uttorkad, VATTEN var det ända jag tänkte på då. Haha..
Vi gick ut på balkongen och kom på att Brandmannen måste ha sin lägenhet i närheten. Mycket väl var det så, balkongen rakt över gården mitt emot Sandras!! Vi stod och vinkade till varandra innan vi gick över till honom och kollade hans nya place. Jätte fin lägenhet! :)


Kom hem för några timmar sen. Har suttit ute i solen en stund, kunde inte hålla mig från kokosoljan idag heller! Har panik just nu, vill bli brun, helst av allt på en o samma dag! :P

Jag och Sandra funderade på att kanske ta en utgång ikväll igen.
Men jag vet inte hur populärt de är med tredagars? ;D

Nu blir det middag med familjen!
Hoppas alla har haft en lika bra helg som mig!! =)

Puss o Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: sandra

Lät som en riktig toppenhelg! Hoppas att det blir nån utgång snart igen!

Kramis

2009-04-13 @ 18:42:21
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0