Valborg förra året..

Exakt för ett år sedan befann jag mig på Rhodos i Grekland med tjejerna! :D Har aldrig haft så kul! Kommer aldrig glömma den resan faktiskt. Valborg firades alltså på en strand och vid en pool i 20 graders värme.
I år kommer jag fira Valborg på ett helt annat ställe. I Stockholm! Har inte varit ute sen Laroy rundan tyvärr, så nu får vi se vart vägen bär hem denna gång ! =) 
Erik har lovat att ta med oss till nåt bättre ställe (där folk under 18 inte kommer in) . Haha.. Så vi får se var han har tänkt sig! ;) 

Nu är det inte långt till Diana åker till Mallis med Emelie! Jag har fortfarande inte hittat nån inneboende som kan tänka sig att bo i hennes rum medans hon är borta så jag får försöka klara mig utan det. Usch, tänk att min  tvilling ska vara borta i en vecka. Utmaning? Ja verkligen! ♥

Har precis lagt på telefonen efter att ha pratat med Emelie i en halv timme ungefär. Vi har alltid massa att prata om! Hehe.
Ligger nu och lyssnar på musik och tar det lugnt. Har hunnit med promenad idag, städat rummet, diskat osv. Det har varit en hel lugn helg för min del. Jag är iinte frisk än och det är jobbigt. Nu gör jag allt för att friskna till :)

Skulle kollat på Smacsch into pieces, där en kompis Viktor spelar med i. Men som sagt, orkade inte göra det. Men det kommer fler gånger. Inte minst på Talang på 4 på fredagar ;)

Nu väntar en arbetsvecka på 4 dagar, skönt!

Här kommer några godbitar från Valborg 08!







Hoppas alla har haft en trevlig helg!

Puss
Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0