Var är solen?

Dagen började med en extra lång sovmorgon. Jag gick upp kl. 10.30 vilket inte händer ofta. Skönt var det det iallafall! =)
Sen har dagen bara rulla på i sin vanliga ordning. Jag har varit ute på promenad med Sarah och Ninjoo, dock ingen powerwalk  idag, försöker hålla lite lugnt eftersom jag har känt mig halvkrasslig.  Har även  städat, pratat med vänner, målat naglarna! Idag fick det bli rosa, som alla vet är de min favorit färg!  Älskar mina nya lack från O.P.I!
Var tog de fina vårvädret vägen?
Idag var det riktigt ruskig väder, kallt och grått. Usch.


Längtar för tillfället som en tok efter SOMMAREN 09!! :D :D

Då är de måndag imorrn igen. En vecka med fyra dagars arbete väntar, vi kör nämligen stängt på Långfredagen!
Påsken kommer att firas hemma, det blir alltså ingen resa till Pappi i Norrland. Jag skulle så gärna vilja åka dit, åka skoter, skidor och bara vara! Men tiden räcker inte till.. 
Jag ska planera en resa dit i sommar istället! Saknar Pappa!♥
Men är så glad att vi har daglig kontakt i telefonen!



 

Måste bryta detta mönster. Det funkar inte längre.


Puss o Kram
Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0