Gladiator shoes!

Ännu en dag som sjuk. Har legat sjuk nu sen i onsdag. Det suger rent ut sagt!
Inte nog med det så är det hur fint väder som helst, jag vill bara ut i solen. Men det finns det ingen ork till just nu. Febern verkar ha lagt sig men jag är fortfarande väldigt hängig. Nej, NU vill jag bli frisk!!!

Det ända jag har gjort dessa dagar är att spenderat min tid i min säng, instängd i mitt rum. Hur kul låter det? Helt isolerad från omvärlden. Hm det måste bli ändring på de... Som tur är har jag min telefon alltid bredvid mig så jag har tröstats genom samtal med mina vänner :)


Btw, jag har drömt om en och samma kille nu i flera nätter! Undra vad det kan betyda? Det är bra drömmar, dom känns så verkliga. Men när man vaknar så finns han inte där..

Om två veckor åker jag, syrran, Carro och Emelie till Stockholm. Can´t wait!!
Det ska bli grymt kul! =) 
Hoppas på att få träffa en person då.Men det återstår att se?!

Häromdagen tröstade jag mig med ännu ett skoköp! Längtar tills jag får sätta dessa godingar på min fötter! :)




Nu ska jag lägga mig i min älskade säng(eller inte), och försöka sova bort tröttheten. Tror ni det funkar? Jag hoppas det!

Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig :)

2009-04-18 @ 15:21:51
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: sandra

jobbigt att du fortfarande är sjuk, hoppas det går över snart! :)

åh, vad roligt med Stockholm! hoppas ni får det underbart. Ni ska ut och göra Stureplan kan jag tänka mig ;)

Kram!

2009-04-19 @ 11:22:10
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0