Underbara helg och SOL! <3

Åh vad jag älskar det här vädret! Kan det bli bättre? :)
Har suttit ute hela dagen och bara njutit av den efterlängtade solen! Helt underbart!

Några bilder från idag:


Tänk värmen om några månader? :D ♥


Det är skönt med lite helg och ledighet. Den här veckan blev bara 4 dagars jobb, men det var skönt!
Det har varit en händelserik vecka. Jag har mött många olika personligheter. Båda bra och dåliga!

När man jobbar som Frisör träffar man otroligt mycket människor. Allt ifrån gamla NHL spelare till söta lilla "Agda 80 år".  Det är kul med variation! =)
Har även haft en engelsk man på salongen, blev lite klurigt eftersom jag då inte behärskar engelska språket så jätte bra!:P
Carro fick nämligen ta honom, för den här gången ;) Hehe.
Men som jag säger, det är bara att gilla läget för stunden. Man kommer långt på de!


Sitter nu och lyssnar på Lorentz & M. Sakarias, gillar dessa killar :)

Snart kommer syrran hem från jobbet, då ska vi äta middag och sen väntar en promenad med Sandra Appel!

Vilken Kanondag!

Puss o Kram
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0