Tussilago!

Idag har jag sett  årets första tussilago! :) Nu känner jag att våren äntligen är här. Det är UNDERBART skönt att bara sätta på sig tygskorna och en tunn jacka, och slippa gå med dunjacka och stövlar!

Sitter och funderar på hur jag ska klara mig en vecka utan min syster när hon åker till Mallorca! Det längsta vi har varit ifrån varandra är TRE dagar och det var när jag var hos min dåvarande pojkvän i Stockholm! Då hade man lite annat att tänka på ;) Men NU, jag kommer behöva nån som flyttar in i hennes rum under den tiden. Nån som ställer upp?

Kommer sakna henne otroligt, det är ändå min andra halva kan man säga! ♥
Men de är 4 veckor, så jag ska inte tänka på de här nu egentligen.

Diana är den bästa syster man kan ha, Älskar henne!



Finns ingen bättre!



Nu börjar efterlyst.

Ha en trevlig kväll allihopa!

Puss Sandra!





Kommentarer
Postat av: Diana

du är bäst!! <3 du har ju mamma ^^ hehe

2009-04-01 @ 21:28:50
Postat av: Emelie

Håller med dej helt vännen, våren är för underbar!! Humöret skjuter verkligen i höjden när solen skiner och man slipper alla dessa lager med tjocka kläder ^^

Åh, förstår att du kommer sakna diana grymt mycket, jag lovar att ta hand om henne på bästa sätt ;) Fast det bästa hade ju varit om du hade kunnat hänga med :D

<3

2009-04-03 @ 22:16:11
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0