Sömnlös natt :(

Nej, nu är jag riktigt trött på att inte må bra. Jävla feber helvete vill inte lägga sig och så är man tvungen att jobba på det! KUL! INTE!

Känns som att jag ska upp om några timmar och det känns hopplöst att somna. Har en fruktansvärd hjärtklappning. :(

Ibland blir jag rrädd för vad jag gett mig in på, att vara egen företagare. Det är så mycket ansvar!  Lite för mycket ansvar ibland. Det känner jag nu när man är sjuk iallafall. Vem vill jobba när man är sjuk? Jag är inte mer än människa.Vi har fullbokat på salongen imorrn. Vi får väl se hur det går! Dessutom ligger Carro hemma och är sjuk..
Gilla läget Sandra, gilla läget!

Saknar min Wilma!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra

ni är verkligen hur duktiga som helst sandra! inte många som skulle våga tror jag.:)

2009-04-21 @ 10:28:21
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0