My favorite at tv! The boy from Elmia!

När jag nu satt och tittade på TALANG 09, så väntade jag mig att se Viktor  och deras band Smasch into pieces, men dom är med nästa fredag! :D PLÖTSLIGT dyker killen från Elmia Frisörmässan upp. Jag trodde att det var en kille jag aldrig skulle få se igen, men vad förvånad jag blev! Han dansade, LÄCKERT!! Riktigt grymt ! :D Han var där med flickvännen, även hon var modell på mässan.

Roligt att få se han igen iallafall =)

Måste visa snyggingen! Look at him! (han till höger)




Världen är bra liten..

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Han var väldigt het den där killen faktist!

haha okej, hugo är kanske söt:P men han spelar lite för oskyldig tycker jag:D

Yeah, vi måste ses snart gumman;) Puss

2009-04-03 @ 22:11:29
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja, visst är den helt otroligt söt! Gina tricot funkar alltid ;)

2009-04-03 @ 22:12:52
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0