Långfredag!

Kan man vakna till nåt bättre än solsken?
Vaknade tidigt av solen som lyste genom persiennerna! En Underbar framför mig med bara Sol! :)
Körde en snabbstädning på rummet , sen gick jag ut o satte mig i solen !
 Hann även med att skaffa mig något som  heter Twitter (twitter.com) .
Funkar ungefär som en blogg. Får se om den kommer användas av mig. Hinner knappt blogga här längre!

Där efter gick jag ut på promenad, en riktig powerwalk med mamma. Hann inte mer än  innanför dörren föränn Sarah ville ha med mig ut på promenad. Tackar inte nej tillsåna tillfällen eftersom jag älskar att vara ute! Jag hittade massa tussilago som jag var tvungen att plocka! :) Mamma blev jätte glad!!

För ett år sedan befann jag mig uppe hos min pappa i Jämtland, och firade Påsk där! Det var så mysigt när vårsolen värmde. Nu har pappa stockholmsbesök av Evas barn och barnbarn.Pratade nyss med honom, då satt dom vid deras stuga dom har vid en sjö och solade! I år firas påsken hemma med lite party och annat!

Ska börja göra mig i ordning snart, för ikväll bär det av till Njuta!

Btw, "Priiisa Gud! nu kommer skatteåterbäringen" är ett citat som känns ganska aktuellt just nu när Deklarationen har kommit! Jag fick faktiskt glädje besked. Fick tillbaka några tusenlappar =) Jag har trott hela tiden att jag skule få restskatt men icke! Thank God!

Hittade den här söta bilden på min systers blogg!


VILL ÄVEN passå på att gratta Emelie till kökortet som togs i veckan! GRAAAATTIS!!
Present kommer imorgon! ;)

Ha en trevlig kväll allihopa!
Glad Påsk!

Puss och Kram Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0