GLAD PÅSK!

Idag är det Påskafton!

Jag har faktiskt inte fått något påskägg i år men min pappa skickade ett paket med lite andra småsaker så det var lika kul det att få som ett påskägg :)
Jag har ätit tillräckligt med godis redan. Har mitt favorit godis som jag bara äter på påsken och det är dessa små drage ägg som finns i röda. gula, gröna och choklad.Älskar dom!


Har suttit och sitter fortfarande ute och steker i solen =) UNDEBART! Vilken Påskafton! ♥
Har varit ute på långpromenad imorse med mamma. Såå skönt att bara kunna ha på sig en tröja och slippa jacka !

Igår var vi på Njuta en stund, tog ett glas och satt och pratatde. Mycket trevligt! Bilder kommer här :





Ikväll bär det av mot Frimis ;) Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig. Det är alltid lika svårt! Men nåt ska jag väl kunna komma fram till.

Sitter nu och väntar på påskmiddagen vi ska ha klockan 16.00. Eftersom Diana jobbar så kunde vi inte äta tidigare.

Vi ses i Dimman tonight !

GLAD PÅSK!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0