New jacket!

Idag har jag varit ute på promenad och invigt min nya jacka ute i solskenet :)
 Den var kanske inte varm, men de är ju tur att jag har andra jackor packa in mig i när det värsta snövädret kommer! :D
                             
 Man får verkligen julstämning av snön som fallit ner de sista dagarna. Dock vaknade jag kl. 7.00 imorse av nån j*vla traktor som körde snö  precis utanför mitt fönster :S Mindre roligt!
 Men det var bara att försöka somna om..

Saknar att gå och sjunga en gång i veckan, som jag har gjort de senaste åren! Men som jag var tvungen att sluta med. Det var så himla kul :)  Sång betyder mycket för mig, har sjungit sen jag var liten!  Nu finns tyvärr  inte tid till sånt , tiden räcker inte till. Som tur är kan jag ju sjunga hemma :D Men de uppskattas inte alltid  ;P Hehe..

Nu ska jag kika på Andra Avenyn =)

// Sandra

Kommentarer
Postat av: sandra

Riktigt Snygg jacka Sandra!

2008-11-27 @ 19:59:39
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0