Jobb,jobb,jobb...

Fredagen ägnades åt Idol och mys. Satt hemma me familjen och kikade på dessa tonåringar som sjunger i programmet Idol. En lättnad är faktiskt att Anna har åkt ut nu, Nu är det Johans tur att åka på fredag! Haha.. Finns de nåt mer oseriöst, ?  Kevin, ja Kevin vad ska man säga =) han är otroligt bra! Får rysningar bara jag ser den killen på tv:n. Vilken Utstrålning!! Robin gjorde framsteg i fredags också, och framför allt gillade jag hans låtval " fields of gold".  ♥

Lördagen bestod av jobb hela långa dagen. Jag var helt slut efter passet, det blev soffan på en gång när jag kommit hem :P Spelade lite tv -spel med syrran. Haha.. Jag förlorade hela tiden :P  Jag är sämst!!    Sedan  blev  de ännu en myskväll med familjen framför tv:n.

Idag har jag jobbat, har dock inte varit lika trött. Fick jobba över en halv timme. Dom 30 minuterna kändes som minst 60 minuter, förstår inte varför övertid känns så jobbigt.

Har precis tagit ett varmt bad ;) I love it!♥
Finns det nåt mer avkopplande?





 

Nu har jag bäddat ner mig i soffan.. Ska kika på Sannigens Ögonblick, rätt roligt program.


Btw idag fick jag höra att jag liknade Petra Nordlund på tv 4, haha inte ofta man hör sånt.
Själv vet jag knappt vem människan är! ;)


Trevlig kväll!

 
//Sandra



 


Kommentarer
Postat av: emelie

" själv vet jag knappt vem människan är" haha sandra din sköning!

2008-11-25 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0