Sexiga!!

Ännu en dag med vänner!
Idag har jag, Diana och Emelie varit och fikat på stan.
Det var jätte mysigt och som sagt, vi har alltid massa att prata om. =) Den där timmen var över på 5 minuter kändes

de som.. Hehe..
                                
    

   Jag har äntligen blivit av med min hemska utväxt! Min syster fixade den häromdagen, jag såg hemsk ut.. Tack, såå snällt!!  :)


Har precis kikat på One Tree Hill, så bra! Love it! :P Synd att det är en film, och INTE VERKLIGHET! Hehe.. Vilka dröm killar! 
Väl  inne på  killar.. Hörde på radion häromdagen att Brandmän är  den sexigaste yrkesgruppen, och det är jag inte sen med att hålla med om! ;) Varför är det så speciellt med dessa killar?
 Är det kanske deras  uniformer?       Nåt är det iallafall! ;) 

Sluttjatat om killar..!
Nu ska jag gå och mysa och kolla på tv med familjen!

Trevlig kväll!


Sandra





Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Haha ja timmen gick bra fort,som våra luncher i sommras;) KUl att träffa er!NI är bäst! och JA brandmän ÄR sexiga!

2008-11-18 @ 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0