SNÖ!

Hallå!             


Idag har jag varit i stan och träffat Jossie. Vi gick runt i affärer, pratade och hade mysigt!
Det var så kul att träffa henne, vi har inte träffats sen i somras. Tiden har gått så fort så man hinner liksom inte med.. Men hon va lika rolig som vanlig :D  (På bilden Josefine, jag och Sara)

Jag hittade iaf en ny jacka. Fuskpäls! Har gått och spanat in  den jackan länge men jag har känt mig osäker. Men idag kände jag att jag ville ha den :) Hittade även lite andra småsaker som en ny mössa och vantar.

Det har varit snöstorm hela dagen. Rätt mysigt faktiskt! Man får en så skön julstämning :)  Snart är det 1 december och det innebär massa mys, pepparkaksbak, ljusstakar osv.  Det finns kanske lite positiva saker om vintern iaf?! 

När jag kom hem från en hel dag ute i kylan och stormen fanns det inget annat val än att krypa ner under en filt. Mysigt var det..

På Onsdag blir det nog Afterwork, Björnis eller Njuta! Det var alldeles för  längesen jag var ute nu... :S  De är alltd trevligt att hitta på något med vännerna! :D

Nu ska Diana och jag äta våran mumsiga fruktsallad som vi gjorde iordning för en liten stund sen. Perfekt timing till Färjan som börjar nu kl. 20.00!  Får ju inte missa den "heta"  omtalade Bartendern. Håkan! Hehe..

Kika in våran mumsiga fruktsallad som innehåller : Päron, Ananas, Plommon, Hallon, Björnbär, Banan,Mandarin!
Ska bli såå gott! Bara goda frukter!  :)

                                      


Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandra

åh vad gott, lät jättemysigt! :)

2008-11-24 @ 22:50:15
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fruktsallad kan lätt vara det godaste, det godaste ever! :D

2008-11-30 @ 20:46:34
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0