Första dagen som bloggare! :P

Idag satt jag och funderade på vad jag ska hita på denna lördag. Jag är halvkrasslig, det är dåligt väder och vännerna är upptagna. Jag kom på att jag kanske ska skaffa en blogg, jag gillar ju att skriva massa. Ja, varför inte?
I did It! =)

Nu har jag en egen sida :)

Idag har jag varit med om något riktigt hemskt :/
Jag var med om ett uppvaknande som ja sent kommer glömma...
Klockan var runt 8.30 imorse och jag låg forfarande kvar i sängen och halv sov och unnade mig sov morgon eftersom jag inte skulle jobba idag. Plötsligt hör jag mamma skrika och va hysterisk! Hon skrek min systers namn Diana, Diana, Diana, men inget gensvar kom. Jag rusade upp utan att ens första vad allt handlade om, då ligger min syster avsvimmad i soffan, helt okontaktbar. Det var en hemsk bild... :S
Ambulansmännnen var där på två minuter. Tacka ambulansmän att dom finns!
Hon vaknade upp och dom kollade henne.
Troligvis var det ett kraftigt blodtrycksfall som orsakat det hela. Jag är tacksam för att hon mår bättre.
När det händer såna här saker inser man att allt kan förandras så snabbt.

Ja är glad att hon mår bättre..

 Min tvilling Sis är ju min andra halva, vad skulle jag göra utan henne?
 Jag skulle inte klara mig<3

Nu har jag skrivit några rader på min första blogg! ;P haha..

Det kommer mera snart, promise!

// Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0