Första Advent!

Idag är det första Advent och då tänds ett av dom fyra ljusen!
 Det är så mysigt och nu känner man att det inte alls är länge kvar till jul :)

Helgen har gått åt att julpynta, pyssla lite, jobbat och hunnit med lite promenader. Inte för att vädret har varit bra direkt, men de är skönt att komma ut lite. Det har varit regn, regn hela tiden. Om de kunde vara SNÖ ändå!
Hatar just regn, vad ska man sätta på på fötterna, gummistövlar? Nee inte direkt..
Och så var det skyltsöndag idag också. Noras skyltning är inte så mycket att hänga i julgranen precis. Jag och syrran var ner och kollade en sväng, men efter 5 minuter så har man redan gått igenom den lilla staden!


Jag har precis kollat klart på mitt favoritrogram just nu - One Tree Hill. Gillar skådespelarna ;) Huvudtemat i hela serien är vänskap, kärlek, otrohet, ja, jag tror ni fattar! Som dom flesta serier är upplagda .. :P Hehe..

Just nu känns det jobbigt, att inte ha ett jobb. Jag har ju ett jobb. Men inte som Frisör! Det är ju de jag vill jobba som, oavsett om det är dåliga arbetstider och lalalala..
Jag är nyutbildad Frisör, varför ska det bara vara så svårt att få jobb?
Känns omöjligt att få jobb i Örebro, salonger är inte tillräckligt stora för att anställa någon. Allt handlar om att bli egen företagare och hyra stol. Åhh... Blir så trött.....

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad, göra ansiktsmask och ge mitt hår en inpackning :)  Bara ta hand om mig själv, och njuuuuta!

Vi hörs snart igen!

Sandra


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klipp mitt hår :D



(dock är jag fattig, så - det kanske får vänta tills jag kan betala något för mig... ^^ )

2008-11-30 @ 20:45:26
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Mariana

Du kan ju alltid flytta tillbaka till Jämtland! Här finns det dels massor av snö, och säkert jobb att få!

2008-12-02 @ 12:17:15
URL: http://emzeta80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0