=)

Idag har jag varit ute på lång promenad. jag och en vän gick ner till strandpromenaden och gick där! Jag var ute i över en timme. Det var så fint nere vid sjön. :)
För en gångs skull gillar jag att snön har kommit. Hellre snö en regn liksom! :P


Är så jag glad att Diana mår bättre, det är jobbigt att se sin syster må dåligt och veta att man inte kan göra nåt. Man känner sig så liten och hjälplös :/ Men det går framåt iallafall och hon kämpar på! Det är bra att hon är lika envis som mig och aldrig ger upp. Hehe..
Det ska man aldrig göra..

Tack alla Vänner som ställt upp nu under dom här dagarna. Är så glad att jag har er, och ni vet vilka ni är!
Vänner är det bästa man kan ha! Så skönt att prata ut, och att nån lyssnar. Det har varit ett stort stöd!
 Det har varit guld värt!


Nu ska jag och min syster ta en promenad..


Jag är festsugen, längtade precis till helgen, men kom på att jag ska jobba båda dagarna ! :P

Aja, det är bara att gilla läget =)                   

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

på det där kortet var du ju fortfarande lite smal, det är ju synd att du har blivit så tjock för ditt ansikte är ju iaf gulligt :/

2008-11-21 @ 11:46:05
Postat av: Anonym

Snäll kommentar vem du nu är, Sandra är absolut inte tjock.

2008-11-21 @ 15:00:25
Postat av: Anonym

vilken omogen tönt som inte vågar stå för vem den är

2008-11-21 @ 19:05:05
Postat av: sandra

Tjock, herregud? Vilken tönt.

Kul att du börjat blogga Sandra.

Hoppas allt är bra med dig!

puss/Sandra

2008-11-22 @ 10:15:32
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0