Julhysteri

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera!
Just nu händer det lite väl mycket omkring mig. Jag kan inte avslöja nånting vad det är som är på G, men det kommer mer om det framöver.. 
Det snurrar i huvudet och jag har tusen saker att tänka på. Inte bara runt den här "grejen", utan även runt detta Julhysteri som existerar. Folk är galna i affärer, knuffas hit o dit, man kan tro att de gäller liv o död ibland! Lugna ner er lite, de är faktiskt ändå tre dagar kvar till den stora dagen JULAFTON! :)

Pappa kommer till oss på Måndag, de blir riktigt kul!!! :D Han stannar till Annandagen tror jag?!
 Då planeras de partaj på Klaras,!
 
Du har väl inte glömt att köpa förköpsbiljetter?

Sitter just nu och lyssnar på musik, dock inte julmusik. Lady gagas senaste album, många bra låtar!
 Regnet smattrar på rutan, ja jag skrev regn. Det är precis vad de gör :/
Gräsmattorna är gröna och all snö som vi samlat ihop under några dagar förra veckan är totalt lost..
Det blir en Grön Jul i år igen.. 
Tur att man har pyntat klart och ställt fram granen som är fullt klädd, så att man har julstämning iallafall inomhus!=)

Undra vad som händer idag.. Först och främst blir det en promenad, det är alltid skönt att komma ut. Hoppas det slutar regna snart! Jag har fortfarande inte sett den omtalade filmen Twilight än, är sugen på att se den.! :) Jag kanske får me mig nån, det är bara de att alla är så upptagna såhär innan jul.. Imorrn blir de jobb 7.00-16.00, sen kl. 18.00 ska jag o några vänner kolla på Julkonsert i kyrkan. En kompis ska sjunga, det måste ses :D

Nu ska jag göra nåt vettigt..

Ha en fortsatt trevlig helg alla!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0