fikastund!

                      Imorgon är det lill Lördag (Onsdag), vilket betyder utgång för mig!                                                       
                  Jag testade lite kläder förut och hittade min outfit som ja ska ha på mig imorgon!       
Inget märkvärdigt, men jag trivs otroligt bra i tubtoppar! 
Och självklart höga klackar!! Inget utgång utan pumps .. hehe.. 
Med lite make up och accesoarer  och min nya pälsjacka så kommer de blir perfect! ;)


Idag har jag haft mitt livs längsta fika!Haha.. 2 o en halv timme :) Självklart med väldigt trevligt sällskap! Vi hade nog kunnat suttit där längre ändå, men tiden räckte inte till :P
Tiden går fort när man har roligt :D

Imorgon ska jag träffa Carro, deska bli såå kul! Vi har lite planer som jag tyvärr inte kan avslöja, men om det kommer gå bra kommer jag berätta om det snart! ;)

Här kommer lite bilder sen fikat idag!

            

Puss på er!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

åh vad mysigt..synd att jag jobbade =/

2008-12-02 @ 22:58:07
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: sandra

åh vad mysigt..synd att jag jobbade=/

2008-12-02 @ 22:58:36
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: sandra

åh vad mysigt..synd att jag jobbade=/

2008-12-02 @ 22:59:11
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: emelie

saaandra du fick inte lägga upp den där bilden på mig.

2008-12-04 @ 15:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0