GodJul

Imorgon är det JULAFTON! :)
Det känns på den mysiga julstämning som är runt omkring mig nu. Igår kom pappa hit! :) Det var jätte kul att få träffa honom ♥Nu sitter hela familjen samlad och kollar på Bingolottos uppesittar kväll!  Som vi alltid gör, inga nya traditioner här inte!  Nu sjunger snyggingen Danny ;) Alltid lika fräsch är han..! ;) hehe.

Imorgon ska alla paket öppnas som ligger under granen, man känner sig som ett litet barn igen! Haha.. Undra vad som finns där under granen? Har faktiskt inte önskat mig nåt annat än pengar i år. Jag vill ut och resa snart, helst nu på en gång efter nyår!!! :D Har hittat en resa som är all inclusive till Egypten, den är jag riktigt sugen på :D
Får se vad man får imorgon... Spännande! ;)
Den stora frågan!
Mjuka eller hårda klappar?
 Ja, vad föredrar man? Är det mjuka paket, då vet man ju att det är något klädmässigt. Typ, underkläder, pyjamas eller bara nån tröja eller så. :P De kan ju vara kul:) Är det hårda paket, då blir det genast lite spännande! Detär svårare att gissa. Har faktiskt inte känt på paketen i år, så de blir en överaskelse vilket som! =)

Nu ska jag kika vidare på Bingolottos uppesittarkväll, de slutar kl. 12 inatt, men då sover nog jag :P

Vill önska Alla en GOD JUL!!
Puss Sandra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0